מעל 30 שנות ניסיון בייעוץ ארגוני, הדרכה ויעוץ עסקי

קורס שירות לקוחות אימון וייעוץ לשיפור השירות

נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!

תוכן עניינים

הדרכה קורסים וסדנאות שירות לקוחות לעובדים ומנהלים בארגונים וחברות:

להשגת מצוינות בשירות ושיפור חווית השירות בארגון מוצעים מגוון פתרונות ובהם:
קורס שירות לקוחות לעובדים לשיפור חווית שירות בארגון, סדנת שירות לקוחות ממוקדת לשיפור מיומנויות, אימון אישי בשירות לקוחות וכן ייעוץ בניהול שירות לקוחות, תפעול מוקדי שירות לקוחות  ושיפור שירות לקוחות פנים ארגוני.

ההדרכה היא במתכונת פנים ארגונית ומתקיימת בארגונים בכל רחבי הארץ.

אוכלוסיית ייעד

ההדרכה מיועדת ל: עובדים בארגון העוסקים במתן שירות לקוחות פרונטלי או במתן שירות לקוחות טלפוני, עובדי מוקד שירות לקוחות- CALL CENTER ומרכזי הזמנות, מזכירות, מנהלי שירות לקוחות, עובדי שימור לקוחות או תמיכה טלפונית ופרונטלית ועוד.

נושאי לימוד:

בהדרכה (בקורס שירות לקוחות וכן גם בסדנת שירות לקוחות) נלמדים עקרונות ותפישות במצוינות בשירות ומתורגלים כלים ומיומנויות במתן שירות לקוחות:

  • שירות מצוין- מרכיבי השרות שהופכים שירות לקוחות טוב מאוד לשירות מצוין
  • ארגון ממוקד לקוח: הלקוח כגורם מרכזי בארגון, מהן ציפיותיו וכיצד להשביע את רצונו
  • מצוינות בשירות כמנוף שווקי וכלי ליצירת יתרון יחסי בשוק תחרותי
  • מי מטפל בך: היחס, הגישה והטיפול המקצועי בלקוח
  • קשרי לקוחות: תקשורת יעילה עם הלקוח וכיצד להגיד “לא” וגם להשאירו מרוצה
  • מיומנויות בטיפול יעיל בתלונות בתהליך השירות ללקוח
  • בלי מילים: תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף ככלי לקידום שירות לקוחות
  • הדרכה ותמיכה יעילה בטלפון
  • הלקוח כנכס ושימור לקוחות
  • מהו שירות לקוחות איכותי וכיצד יוצרים ערך מוסף בתהליך השירות
  • שירות לקוחות פנים ארגוני: העמיתים כנותני/מקבלי שירות
  • נאמנות לקוח וכיצד יוצרים לקוח חוזר

  • שירות מוכר: מתן השירות ככלי לקדום והעמקת מכירה (יועבר לפי מידת הרלוונטיות לתפקיד המשתתפים)
 

* בהתאם לצרכים ניתן לקיים קורס שירות לקוחות מקיף או סדנת שירות לקוחות ממוקדת.

סדנת שימור לקוחות

הסדנא מיועדת ל:
עובדי שירות לקוחות ועובדים ייעודיים העוסקים בשימור לקוחות ומוקדי שימור לקוחות

נושאי הלימוד בסדנא:
דרכי טיפול ומניעת נטישת לקוחות, מיומנויות בטיפול בלקוחות בתהליך השימור, פעולות לחיזוק נאמנות לקוחות ויצירת לקוחות חוזרים, הגדלת מכירות בתהליך השימור ועוד.

לפרוט מלא בנושא סדנאות שימור לקוחות הקש כאן >>

מתכונת הלימודים    בסדנאות ובקורסים:

הדרכת עובדי שירות לקוחות מתמקדת בלימוד מעשי ותרגול מיומנויות שירות, כולל עבודה בקבוצות, פתרון אירועים וסימולציות של מתן שירות באמצעות טלוויזיה במעגל סגור המתייחסות למצבי אמת בעבודתם.

הנושאים והתכנים בקורס שירות לקוחות וגם בסדנאות שירות לקוחות מותאמים לצורכי הארגון, לאופי השירות הניתן על ידו, נושאי השירות עמם מתמודדים נותני שירות הלקוחות ועוד.

בין לקוחותינו

עבורם בצענו קורס שירות לקוחות או סדנת שירות לקוחות נמנים חברות מתחומי:
המסחר, שווק, שירותים ובהם חברות בטוח, היי טק, מוצרי צריכה, תקשורת, רכב, בתי מלון, תעשייה, בתי חולים, משרדי ממשלה, מוסדות ציבור, חברות ממשלתיות ועוד.

ייעוץ לשיפור השירות ללקוח וניהול שירות לקוחות

  • ניתוח ושיפור תהליכי שירות בארגון (שירות לקוחות פנימי או חיצוני).
  • ייעוץ בבניית מערך פנים ארגוני להדרכת שירות לקוחות לעובדים (סדנאות שירות לקוחות פנים ארגוניות)
  • יעוץ ארגוני לשיפור חווית לקוח, ניהול שירות לקוחות ושימור המצוינות בשירות בארגון
  • יעוץ ואימון אישי למנהלים בניהול שירות לקוחות
  • קורס ניהול שירות לקוחות למנהלי שירות– להקניית כלים לניהול ושימור מערך שירות הלקוחות
  • שירות לקוחות פנים ארגוני- אבחון ושיפור השירות הפנים ארגוני, הדרכת וסדנאות לשיפור השרות הפנים ארגוני ועוד.
  • ייעוץ בניהול יעיל ומקצועי של מוקד שירות לקוחות

אימון אישי לעובדי שירות לקוחות

בנוסף או במשולב בסדנת או קורס שירות לקוחות ניתן לקיים אימון אישי לנותני השרות:

  • אימון אישי לעובדי שירות לקוחות פרונטאלים בעבודה
  • ליווי צוותי שירות לקוחות
  • ליווי עובדי שירות לקוחות טלפוניים (מוקד שרות) בשיחות שירות, אימון אישי ומתן משוב לשיפור השיחות
  • אימון והדרכת צוותי עובדים במוקדי שירות במהלך העבודה (OJ.Tׂׂ) – כולל אימון ותרגול מעשי במצבי אמת והקנית מיומנויות שירות (טיפול בתלונות, תקשורת לקוחות ועוד) 

סדנא ייחודית ומעשית: כיצד אפשר לשפר את חווית שירות לקוח בארגון

סדנה מעשית שמטרתה לבחון ולגבש עם צוות עובדים בארגון את הדרכים לשיפור חווית השירות של הלקוח (בארגון /יחידה ספציפית).

 

במהלך הסדנא מנתחים המשתתפים את נקודות המגע השונות של הלקוחות עם הארגון ומזהים את הנושאים הדורשים שיפור /שינוי / שדרוג ומגבשים הצעות מעשיות אותן ניתן ליישם במקום העבודה כדי ליצר חווית שירות חיובית אצל הלקוח. אפשר גם לבחור במקטע או נקודות מגע ספציפיות וקריטיות בהן מזוהה ונדרש שיפור ולעסוק בהן.

הסדנא מתקיימת תתקיים תוך שיתוף והכנה מוקדמת ומעורבותם של מנהלים בתהליך.

הפתרונות שלנו

סוד ההצלחה העסקית שלך

מתחיל כאן

Call Now Button