נושאי לימוד:
בהדרכה (בקורס שירות לקוחות וכן גם בסדנת שירות לקוחות) נלמדים עקרונות ותפישות במצוינות בשירות ומתורגלים כלים ומיומנויות במתן שירות לקוחות:
- שירות מצוין- מרכיבי השרות שהופכים שירות לקוחות טוב מאוד לשירות מצוין
- ארגון ממוקד לקוח: הלקוח כגורם מרכזי בארגון, מהן ציפיותיו וכיצד להשביע את רצונו
- מצוינות בשירות כמנוף שווקי וכלי ליצירת יתרון יחסי בשוק תחרותי
- מי מטפל בך: היחס, הגישה והטיפול המקצועי בלקוח
- קשרי לקוחות: תקשורת יעילה עם הלקוח וכיצד להגיד “לא” וגם להשאירו מרוצה
- מיומנויות בטיפול יעיל בתלונות בתהליך השירות ללקוח
- בלי מילים: תקשורת בלתי מילולית ושפת הגוף ככלי לקידום שירות לקוחות
- הדרכה ותמיכה יעילה בטלפון
- הלקוח כנכס ושימור לקוחות
- מהו שירות לקוחות איכותי וכיצד יוצרים ערך מוסף בתהליך השירות
- שירות לקוחות פנים ארגוני: העמיתים כנותני/מקבלי שירות
- נאמנות לקוח וכיצד יוצרים לקוח חוזר
- שירות מוכר: מתן השירות ככלי לקדום והעמקת מכירה (יועבר לפי מידת הרלוונטיות לתפקיד המשתתפים)
* בהתאם לצרכים ניתן לקיים קורס שירות לקוחות מקיף או סדנת שירות לקוחות ממוקדת.