מעל 30 שנות ניסיון בייעוץ ארגוני, הדרכה ויעוץ עסקי
דף הבית » הפתרונות שלנו » הדרכה ואימון עובדי שימור לקוחות ותמיכה
נשמח לעמוד לשירותכם ולייעץ בכל עת!
עובדי שימור לקוחות ותמיכה באים במגע יום יומי עם הלקוחות. בעבודתם נדרשים ידע ומיומנויות בתחומים מקצועיים ובין אישיים ולהם יש השפעה רבה על תדמית הארגון בעיני הלקוחות ונאמנותם.
לעובדים מקצועיים יש השפעה לא רק על מידת ואיכות השימור אלא גם על המכירות והגדלת מאגר הלקוחות. לשיפור מקצועיות העובדים העוסקים בשימור לקוחות אנו מציעים הדרכה במתכונת סדנת שימור לקוחות ,קורס שירות לקוחות מקיף או אימון לעובדי שימור.
קורס שירות לקוחות וסדנאות השימור מתקיימים במסגרת פנים ארגונית עבור עובדים בארגונים חברות ועסקים. הקורס והסדנאות מותאמים לצורכי הארגון ואופי השרות/ מוצר שהם מוכרים.
מטרת ההדרכה בנושא שימור לקוחות היא להקנות לעובדים ידע כלים ולתרגל מיומנויות שישפרו את יכולותיהם ורמת מקצועיותם.
– טיפול מוצלח בלקוחות כועסים
– תקשורת מנצחת בתהליך השימור
– טיפול בטיפוסי לקוחות והתנגדויות
תכניות הלימוד והאימון בנושא שימור לקוחות:
הדרכת ואימון שימור לקוחות לעובדי תמיכה:
הפתרונות שלנו
צוות רז - ייעוץ ארגוני, הדרכה ואימון עסקי
סוד ההצלחה העסקית שלך